Sri Lanka - Reisverslagen van Teun van Zwolle - WaarBenJij.nu Sri Lanka - Reisverslagen van Teun van Zwolle - WaarBenJij.nu

Sri Lanka

Via mijn werk kon ik zomaar vijf weken vakantie opnemen. Wat is er dan mooier om te doen dan een verre reis maken. Om nieuwe culturen, mensen en plaatsen te ontdekken.
Dit wilde ik graag weer doen in combinatie met vrijwilligerswerk om zo echt de mensen en hun cultuur te leren kennen. Via Verre Naasten ben ik uitgekomen op Sri Lanka als bestemming, ik zal daar naar meerdere locaties reizen om mensen te ontmoeten en hun verhaal op te schrijven. Deze zullen gepubliceerd worden op verrenaasten.nl en ook gedeeltelijk te lezen zijn op deze website.

De reis zal o.a. gaan naar Colombo, Trincomalee en naar Mannar. In deze laatste stad zal ik het meest verblijven om daar mee te werken op de Boerderij van Nambikay. (nambikay.org)

Recente Reisverslagen:

14 November 2016

Bergtrein en naar het zuiden

07 November 2016

Backpacken

02 November 2016

Noordelijkste puntje en Hoop

27 Oktober 2016

Stranden, luxe en interviews

24 Oktober 2016

Warm, warm en wat een gastvrijheid
Teun

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9599

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2016 - 16 November 2016

Sri Lanka

28 Augustus 2014 - 29 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: